Een beresterke motor met 180 Nm koppel aan het achterwiel, een topsnelheid van 100km/u en een super onderhoudsvriendelijke aandrijving met riem. Dat is de formule achter het succesverhaal van de TC MAX die rijders van alle leeftijden en ervaringsniveau’s weet te overtuigen om over te stappen naar een elektrische motor. Maar da’s uiteraard niet alles: de energiecrisis is geen beetje te danken voor het succes van de TC MAX. De uitneembare batterij heeft een actieradius tot 140km en is ’s nachts op amper 4 uur met de super charger op te laden. Aan een gemiddeld elektriciteitstarief betaal je qua rijkost in totaal minder dan 40 eurocent per kilometer, een fractie van wat je kwijt bent aan een vergelijkbare benzinemotor. En da’s niet in het minst te danken aan een uiterst voordelig prijskaartje.
Voor amper €5.799 haal je al een Super Soco TC MAX in huis en daarmee mogen we zeggen dat hij amper boven het niveau van vergelijkbare benzinemotoren zit. Niet slecht voor een motor die uitgerust is met Full LED-verlichting, een prachtig dashboard, drie instelbare rijmodi, keyless systeem, een alarmsysteem en uiteraard een fabrieksgarantie van 24 maanden.
U bent nog niet overtuigd? Vergeet dan niet dat er op elektrische voertuigen nog steeds een federaal aftrekbaar belastingvoordeel van 15% zit op basis van het factuurbedrag. Goedkoper elektrisch rijden dan op een Super Soco TC MAX is simpelweg onmogelijk! Het is niet voor niets dat een recordaantal elektrische rijders in 2022 opteerde voor de TC MAX.
Niet onbelangrijk: de TC MAX valt binnen de 125cc rijbewijsregeling voor het autorijbewijs B. Wie zijn autorijbewijs behaalde voor 1 mei 2013 kan dus meteen van start gaan, terwijl automobilisten die hun rijbewijs pas later behaalden slechts 4u rijles moeten volgen zonder praktijkexamen. Nog eenvoudiger overschakelen naar een tweewieler is dus onmogelijk.
Laat jezelf verleiden tot een testrit met onze TC MAX bij één van onze verdelers!